au pair-möte

Halloj!
Kom precis hem (typ) efter mitt Au pair möte som ja och syster va inne på. Tack så mycket för att du ville hänga med mig, det glädjer mig =)
Var riktigt spännande och kul att höra om vad som skulle ske och hur det gick till och andras berättelser. ja är fortfarande sugen men just nu vet ja inte om  ja vill åka ett år. det känns lite långt men ändå inte.
Så det får ja sitta och fundera på ett tag tror ja. måste ju verkligen tänka igenom allting ordentligen men detta kändes verkligen bra, längtar nästan lite nu om ja ska vara riktigt ärlig. =)

såg precis att nyaste avsnittet av gossip girl har kommit ut nu så ja håller på att ladda ner det så kanske hinner ja se det ikväll.. annars blir det lipstick jungle som ja missade igår eftersom ja såg casanova istället.hhaa. men men. ja har ju hela kvällen på mig, fast idag blir den tidig..är lite seg känner ja =)

Ska ner nu och informera mamma lite om mötet och så =) ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0