2/2

Ny månad och ny vecka.. Dags att ta tag i saker och ting igen känner ja, men ja orkar inte. iaf inte ikväll haha
Gårdagen var mysig. var inne i stan ett tag me jossan sen åkte ja hem till pappa och njöt av en lugn kväll med grillat och annat gott =) riktigt mysigt faktist. Avslutade även den braiga kvällen med filmen holiday som ja och pappa ÄLSKAR! den är så underbar. så det var en riktig 10 poängare hela kvällen måste ja säga.
Jobbet idag var ganska lugnt, inte så många barn och ja hade tur igen, stängde och sista barnet gick vid halv 6 så ja kom hem i tid =)
Nu har ja precis avslutat en middag med familjen och ska hoppa ner i ett varmt bad och plugga lite körkortsteori hade ja tänkt.
Sen blir det film och mys hela kvällen hade ja tänkt. måste sova mycke om man ska orka en dag på jobbet plus 4 timmars möte ang. au pair imorgon kväll som systeryster ska med mig på.. hiihi tack så mycke för att du vill göra mig sällskap <3

Nej dags att gå ner innan det blir översvämning i badrummet ;P hehe


Kommentarer
Postat av: C

Självklart följer jag med min kära syster :)

Det är en viktig grej för dig, därmed för mig med ;)

Puss <3

2009-02-02 @ 19:02:17
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0