snööö!

Ohh fy sjutton va trött ja är nu! ryggen värker, halsen gör ont, ögonen svider o allt ja vill är att SOVA!!
Ligger i sängen nu och det snöar som bara den ute och är nog närmare 1 dm snö därutanför. Och ja tycker att det är så mysigt! För här inne i mitt varma rum ligger ja o bara myser =D har väldigt mycket julkänslor nu och tänker på att ja snart ska åka hem, saknar alla så otroligt mycket nu att det inte är sant!

Jobbat i skolan hela dagen, (fick dock inte mycke gjort) kom hem vid halv 8 och jobbade mig nu till 10.Men sen sa kroppen nog! så japp.
Nu ska ja stänga av tv och data och bara soooova, hoppas ja kan sova lite längre imorgon då, skulle vara så himla skönt!
Men God natt allihopa =D

 
(på dagen då snön inte riktigt hade kommit än)

 
vackert!


mysigt, lite paus i arbetet
 

 


Kommentarer
Postat av: Ciccie

Snart kommer mitt hjärta hem! Åh vad det ska bli underbart! Längtar till julafton! :) O självklart ska vi ses inann dess hoppas jag ;)

<3 PUSSS!

2009-12-16 @ 07:39:00
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0