fredag

Gud vad skönt med fredag! Äntligen och jag känner verkligen att det är fredag. Förra veckan så satt jag ju och jobbade hela helgen men nu känner jag mig ganska så lugn så ja kan va hemma ihelgen och jobba istället =) skönt skönt!
fått lite gjort idag, mest massa reflektioner som tar sån tid och är SÅ tråkigt, men de måste ju göras.. men snart är det klart =D
fick bra respons igår på handledningen så det var skönt, vilket gjorde att  jag kunde slappna av lite och inte känna mig så stressad så ja, ja tar det lite piano nu :D

Nu har ja precis kommit hem, packat väskan och ska snart bege mig till Emelie för att göra mig i ordning inför ikväll!! Hon fyllde nämligen år i tisdags och ska ha party idag så ja, ska dit och fixa mig innan de andra kommer =) är "roger pontare"-tema så fjädrar och hela fadderuttan är va som gäller :D haha
fast för tillfället väntar ja på att mamma ska ringa, borde vara hemma nu så att hon kan slå en pling innan ja åker.. ajja vi får väl se.

Nej nu ska ja bara slappa lite innan ja cyklar vidare.
Ha en bra kväll och helg =D

 Det här är Roger Pontares finklädsel. Till vardags ser han om möjligt ännu mer tokig ut...

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Ha en underbar kväll världens bästa! Älskar dig!! Puss

2009-12-11 @ 19:18:39
URL: http://ciccie.blogg.se/
Postat av: Jenny

Helgerna är verklige heliga! :-)

Bor du inne i Nybro eller Kalmar?



Kramar

2009-12-12 @ 17:45:43
URL: http://myengla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0