=)

Gud va ja är trött!! Har inte kunnat sova på hela natten känns de som men men, för mycke tankar och saker som flyger omkring i huvudet på mig, drömde tydligen mardröm eller ja snackade i sömnen sa Emil. Eller om man skriker "NEJ NEJ" mitt i natten så är det väl någonting som inte stämmer ;P hehe

Men så ja, har varit i skolan och hållt på med projektet som vanligt och det går väl ganska okej får ja väl säga. Kände mig så trött och flummig idag att dagen bara sprang iväg!
Men sen när ja skulle åka hem så får ja en kommentar av Emilie som gjorde mig glad =), "gud va glad du verkar idag Louise, gud vad roligt att det är så" och en sån kommentar gör ju som sagt inte ont! =D men det kanske inte är så konstigt, dels så fyller pappa år idag och sen så tidigt imorse fick jag ett "spontan-sms" av stora syster där hon skrev en hel del gulliga saker, så det var ju roligt! Sen ringde båda pappa och MAMMA idag! så har pratat med hela familjen och det är skönt ibland, även pratat lite med lilla Anna också.
Så jaa.man kan väl nästan säga att jag är ganska glad idag, även fast jag inte känner mig så själv =)

Nej nu slocknar ja snart. Ska bara kolla lite på tv innan först. Sen blir det mer projekt i skolan imorgon som gäller. Sov gott =)

 

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Det låter underbart gumman! Vi längtar efter dig här hemma, men nu är det inte långt kvar! :)

Wie! <3

2009-12-10 @ 09:44:31
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0