Andra advent!

God morgon! nu är det redan andra advent och tiden verkligen bara springer iväg. Men ja tycker att det är mysig, att ha tända ljus till frukost och bara lyssna på julmusik, det hör liksom till =D
satte lite extra "krydda" på frukosten genom att ha pepparkakskryddor och mandarin på risgrynsgröten och drack pepparkakste samt smörgår me kanel..verkligen juligt tycker ja :D och gott!!

hade en lugn kväll hemma igår själv..gjorde lite kola och bakade en pepparkaka som ja ska ta med mig till skolan idag.. Japp ja vet att det är söndag men ja ska ändå till skolan. Helt sjukt, ska typ åka om en timme eller så! men det är nog för att ja får mer gjort där än hemma,men ja får ändå ingenting gjort..orkar inte gå omkring hemma heller :P haha

Nej nu ska ja kolla klart på "He´s not that in to you" sen ska ja göra mig i ordning för skolan och jobb..kanske hockey ikväll men de tror ja inte..
ha en bra andra advent!!


 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag var i Nybro i fredags. Jag hjälper Katthemmet Kompis som ligger strax utanför Nybro med deras blogg, så jag hälsade på dem! Jag läser också på högskolan i Kalmar. :-)

2009-12-06 @ 13:34:43
URL: http://myengla.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag läser till fritidspedagog genom Kalmar, men utbildningen är förlagd till Karlshamn. Det är bara distans från Kalmar, fast vi träffas 3-5 gånger i veckan i Karlshamn. Då och då har vi även föreläsningar i Kalmar.

2009-12-06 @ 14:32:51
URL: http://myengla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0