15/12

God morgon!
Ännu en dag att ta sig igenom men nu är det inte många dagar innan ja åker hem..På lördag går bussen med mig uppåt landet =D det ska bli så skönt att komma hem igen och träffa alla känner ja, saknaden har varit enorm!

Gårdagen fick ja inte så mycket gjort på projektet vilket gör att ja har lite ångest men det får ja väl ändra på idag hehe. Vi skulle gått på bio och sett "new moon" men det blev det ingenting av så ja, får väl ta den när ja är hemma i sthlm eller så, vi får se helt enkelt! =)

Nu har ja precis avnjutit mig en goooood frukost och ska klä på mig för att bege mig till skolan för att jobba jobba! Vill bli klar med detta nu så att ja bara kan släppa det och koppla av! så snart så!
Och idag är det soligt men kallt, kommer nog att ta mig en liten promenad i solskenet sen under lunchen skulle ja tro, måste iväg och kolla om ja kan hitta någon rullväska som ja kan köpa, annars kommer de bli tungt att åka hem ;P hehe

Nej nu kanske ja måste göra mig i ordning..skolan väntar.. =S

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Jag kan se New Moon med dig när du kommer till Sthlm :) Vill se den igen!

Snart kommer du!! :) <3

2009-12-15 @ 09:20:23
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0