söndag

Söndags kväll igen och snart dags för en ny vecka. Nu är det bara 2 veckor kvar innan ja börjar skolan och det känns lite si sådär..är lite nervös om man säger så, ett steg att ta :P hehe
Men men, nu ska ja bara passa på att njuta av tiden som ja har kvar hemma =)

Har varit på landet sen i torsdags och bara haft det skönt. Vädret har varit toppen och ja har bara som sagt tagit det lugnt och umgåts med familjen. Igår var ja, Ciccie och Madde på en make-up och foto-grej inne i stan och det var kul. Hann dock inte se resultatet men de blev inte så lyckat sa de andra hehe :P
Sen va igår kväll var ja ute me Jossan + några och hade det skojj..Blev som tur var inte så sent så man orkade sig upp i lagom tid imorse.
Har varit me min lilla Anna idag och haft det super mysigt inne i stan. Hoppas inte att det var sista gången bara innan ja flyttar men man vet inte. Vi fick iaf njuta i solen ett tag =)

Nu ligger ja bara hemma och kollar på tv. Mår illa som en gris så vågar inte göra så mycket än att bara ta det lugnt. Ska se på filmen som börjar vid 9 och sen ska ja sova. hehe
Imorgon blir det mys me pappa på kvällen som gäller, men dagen har ja ingen aning om. Kanske börja packa lite?
Hoppas ni haft en bra helg!

 

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Usch usch, prata inte om din flytt älskade syster! Jag blir ledsen i ögat när jag tänker på att du snart lämnar mig! :(

Älskar dig mest!! <3 / Big Sis

2009-08-16 @ 21:18:41
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0