snart klar?

Nu är det inte lång tid kvar känner jag och märker jag. Istället för att rummet ska bli tomt på saker så känns det som om det bara kommer mer och mer saker hela tiden haha. Det ser helt enkelt ut som ett bombnedslag där inne men det får väl göra så nu tills imorgon när pappa kommer med bilen och det är dags att packa in i den. Men jag tror som sagt att jag är "på rätt spår" nu när det gäller packningen och så, har nog allting under kontroll hoppas jag. Eller det får jag helt enkelt se sen när vi väl ska börja jobba.
Ska iaf skriva mig en liten lista nu om vad det är som jag behöver göra imorgon.

Gårdagskvällen var väl lite si sådär, blev väl kanske inte som man hade tänkt sig men ändå. Träffade lilla Elin inne i stan på dagen för en mysig lunch och lite "hej då" innan hon åker till lund och jag kalmar. Lite shopping blev det också inför skolan. Vid 4 gick ja till jossan och hjälpa hennes mamma att göra lite bullar. =)
Sen vart det en mysig middag med jossan, toola, sanna och tessan, sen kom även pill, sabina o boel över för lite föra innan vi drog in till Ego.
Kvällen slutade som sagt inte som man hade tänkt sig men ja kom hem vid 2 iaf då ja hoppade ner i sängen och sov sen en liten prinsessa ^^,

Ska hoppa in i en dusch nu och fräscha upp mig innan ja gör något annat.
Ikväll blir det "familjemiddag/födelsedagsmiddag" för Anders tillsammans med hela gänget, det blir trevligt.
Jaja, ha en bra dag nu allihoppa! =)

2 dagar kvar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0