Sista kvällen

Så, då var bilen färdigpackad och bortförd mot huddinge. Så nu sitter man på sitt tomma gamla rum där det för tillfället bara finns en stol och ett skrivbord när det för typ 1 timme sen fanns ett helt rum. Jaja det känns konstigt.
Jag tror eller jag vet att jag inte har fattat det ännu vad det är som sker men det lär väl komma. Jobbigt att säga hej då till alla hela tiden,det tar på krafterna så just nu är jag helt slut.

Jag ska verkligen ta vara på denna kväll nu med tanke på att det just är den sista på länge och ska njuta till fullo. Ska göra en god tacos och ev. ta ngt glas vin,vi får se =)
Sen blir det bara lugnt och så får man väl sova på soffan i natt med tanke på att ja inte har ngn säng kvar här men det får väl få det med ;)
Egentligen helt sjukt att ja ska behöva sova på soffan i mitt egna hem haha =D

Nej,dags att ringa hyresvärden för lite uppdatering ifrån nybro!
Ha en bra kväll!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0