packa,sola,vila

Heej.
Nu var det lite dålig uppdatering igen men ja har lite andra saker att ta itu med som jag tycker kan va lite viktigare ;P
Har haft en ganska bra vecka nu i början.
Var hos min lilla pappa i måndags. Vi hade det jättemysigt, åt god middag och var på bio =), men somnade tidigt eftersom man inte är så himla pigg när man är förkyld.
Igår var jag med lillsyrran och hade det mys. Vi var vid lötsjön och spelade minigolf och när vi kom hem bakade vi kanelbullar :D mums.Och sen på kvällen hade ja lite tjejmys hemma hos Jossan =) me henne, pill och my. Det var mysigt och skönt.
Idag har ja vart o träffat "dom" och sen har ja haft en jätteskön eftermiddag med Anna i skytteholm. Vi låg och solade massa nu när solen äntligen tittat fram igen och gett oss lite värme. Hoppas den stannar nu ett par dagar så att man kan njuta.

Ja håller även på att packar förfullt och det är väl lite sisådär. Ja kan inte slänga någonting och jag vet liksom inte vart ja ska börja någonstans. Men jag tror att det blir bra =)
Har hittat en lägenhet/villa nu som jag antaglien ska ta. Hoppas bara att det går, hon skulle ringa ikväll igen så vi får se. Har ju ingenting annat eller något annat ställe att bo på så ja, man kanske får ta det? det lät ju bra =)
Nej nu roppar mamma att maten är klar.
Så dags att gå ner och äta och sen göra sig i ordning för lite utgång me lillsyrran =) Det ska bli trevligt.
Ha en trevlig kväll!

 

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Hoppas ni får en mysig kväll :D

2009-08-19 @ 20:25:41
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0