8 dagar

Sol igen =D Wiiho!
Skönt som sagt men det blåser lite mycket men men.
Planerna för dagen är inte så mycket, ja ska mest sitta på balkongen och sola får se om jag går ner till jobbet och hälsar på dom där men vet inte om jag orkar. I eftermiddag ska jag över till pappa och ha middag med familjen vilket ska bli mys. Den sista som vi är tillsammans på på ett tag =( sorgligt sorgligt!
Så ja ska plocka upp C o V senare så ska vi åka till lilla pappa.
Blir iof en lugn kväll för mig eftersom ja jobbar imorgon och söndag, sista helgen också =(
Nej nu ska ja inte vara sånn. Nu ska ja njuta av dagarna ja har kvar här hemma oh se till att dom blir superbra. jag orkar som sagt inte ta tag i och packa, men det går nog fort de som ja har kvar hoppas ja, morfar får annars hjälpa mig på fredag ;) hehe

Nu ska ja ner och njuta av dagen som sagt.Kolla lite film på balkongen kanske? =D
Ha en skön och solig fredag nu!

8 dagar kvar!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0