20 minuter

Sådär ja. Nu går flyttlasset och bilen om typ 20 minuter för färd mot mitt nya hem och mitt nya liv. Har fortfarande inte fattat det och jag tror att det kommer att ta ett tag innan jag gör det, har iof ännu inte sagt hej då till mamma och anders och det tror jag kommer bli jobbigt, men ja ska klara det!
Har precis ätit frukost och packat väskan med de sista sakerna och ska nu gå och väcka syster innan vi ska hoppa in i bilen.

Jag vet inte om hur länge jag kommer kunna uppdatera men jag skriver så fort jag kan!
Ha nu det super bra här hemma i sthlm så hörs vi!

Fan va jag kommer sakna er alla!! Inga nämnda och inga glömda!
Älskar er!

 


Kommentarer
Postat av: Ciccie

Älskar dig!!!!

Kommer sakna dig tokmycket! Nu rinner tårarna! :(

2009-08-29 @ 10:44:28
URL: http://ciccie.blogg.se/
Postat av: Ciccie

Saknar dig också älskade syster!

Lovar att komma ner så fort jag kan, mycket just nu i skola o med jobb!

Hoppas du har det fint därnere och träffar massa roligt folk! :)

Puss o Kram! <3

2009-09-02 @ 18:58:43
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0