kväll

Vart var solen idag när ja ville att den skulle va framme?inte hos mig iaf hehe..
Trodde att ja skulle få en skön sovmorgon imorse men icke sa nicke,så blev det inte. vaknade av resten av familjen som skulle upp tidigt och jobba på mässan och ja kunde verkligen inte somna om..suck..
Så vid kvart över 8 gick ja upp och gjorde mig en riktig söndag frukost..Det var ägg,rostade smörgåsar med skinka och ost,färskpressad apelsin,äpple och päron juice,te samt lite yoghurt och självklart tidningen. kändes bra att bara kunna koppla av och ta det lugnt och äta den i lugn och ro, satt med den till typ halv 10.då tog ja mig en lång och välförtjänt dusch..
Vid 11 gick ja ner till mässan för att säga hej till de som jobbade och bytte även påskägg me syster min, sen fick ja bege mig till jobbet.. var ju bara en kortis idag,4 timmar som stod på schemat så dagen gick fort.Efter det kom mamma och hämtade mig och vi körde lite "bara för att" och det gick väl bra :P

Satt och pluggade lite teori innan maten och sen gick ja ut och träffade min underbara lilla Anna. Vi tog oss en långpromenad runt i sumpan och solna så ja kom nyss hem och är ganska så trött i benen..Men det är skönt trött..
Så nu sitter ja här me en kopp te och kollar på Something new på trean men ska öppna teoriboken igen strax hade ja tänkt iaf..måste ju öva öva öva nu när det inte är så lång tid kvar.

Hoppas ni haft en bra helg =)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0