söndagskväll

Okej känner att ja är lite dålig på att uppdatera nu för tiden :P hehe men men

Gårdagen gick iaf fort, var först på "riskettan-utbildningen" mellan 11-14.30 och den var väl ganska så rolig.. lite onödig eftersom man redan visste allting men men, man måste ju gå så ja..var ju tvugnen..
Efter den så åkte ja och mamma iväg för att ja skulle övningsköra.. ja var tvungen att köra på motorväg så vi var ute och åkte mot bålsta fram och tillbaka.. var ute i 2 timmar och körde sen åkte vi iväg till coop och ica maxi för att storhandla lite..inte till min fest men hem till "vardagen".. så ja, vid halv 6 var vi hemma igen och då fick ja ställa mig och laga mat.
det blev en god wok med kalkonfilé och nudlar =)
Sen på kvällen tog ja det bara lugnt, ja och mamma låg och kollade på film men ingen av oss orkade va vakna länge så somnade väl vid kvart över 11 ngt sånt skulle ja gissa på haha.
Vaknade vid 7 imorse och kunde verkligen inte somna om, sjukt störande så vid 8 gick ja upp och gjorde mig en riktig söndagsfrukost igen hehe (förväntar mig en av syrran nästa söndag ;P haha )..
Jobbade sen mellan 11 och 17 och sen har ja bara varit hemma och pluggat lite teori,fixat och donat lite.. inte så mycket med andra ord.

Ska nu fortsätta plugga och får se hur länge ja orkar ikväll.. =)
hoppas ni haft en bra helg =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0