sluuuut!

Ojojjoj.. Ja är verkligen helt slut!
Satte mig ner "på riktigt" nu för första gången på hela dagen och då känner ja verkligen hur trött ja är.. hehe
Dagen har verkligen varit toppen!

Har varit igång hela helgen och dagen så nu ska det bli skönt att få sova lite!
Tog en promenad me syster ner till centrum tidigare på dagen där hon bjöd på lite födelsedagsfika i det sköna vädret och sen var det dags att dra hem igen och göra klart tårtan till alla, vilket för den delen blev super god och super snygg (om man får säga det själv) hehe
Vid 6 kom hela släkten och det var väl trevligt och som tur var stannade dom inte så länge men ja..
Kortfattat av kvällen så har ja bara tagit en dusch,packat upp alla saker och sen nu ligger ja i sängen och ska kolla klart på filmen på trean..men ska snart sova vilket ska bli så himla skönt!

 

Men än en gång vill ja bara tacka alla mina underbara vänner som gjorde min kväll igår helt underbar! TACK TACK TACK!!

Hoppas ni haft en bra dag! =)



  (min utstyrsel :P) haha


Kommentarer
Postat av: Ciccie

Allt för dig! <3

O smörgåstårtan var verkligen super ;)

2009-04-26 @ 22:09:36
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0