segt

Okej, lite dålig uppdatering kanske men ja har inte orkat och så.. hehe
Denna vecka har bara rullat på, har jobbat som vanligt och sen har ja vart hemma och pluggat lite teori..det är väl så man kan sammanfatta min vecka :P hehe

Idag fick ja sluta tidigt,eller 4 vilket var skönt. Tog mig då en promenad till ÖB för att handla lite inför min fest nästa vecka..sen vart det så mycket och så tungt att ja fick ringa mamma och be henne komma med bilen :P hehe men då fick ja ju en chans till att köra den lite hehe vilket var bra =)
Blev lite ändrade planer inför ikväll så nu sitter ja hemma och gör inte så mycket.. Nyss ätit typ och gjort mig en Café latte med våran eccpresso maskin, det vart faktist ganska gott hehe..
Så nu som sagt, sitter ja här..ensam.. en fredagskväll och har ingenting att göra och äter godis och dricker latte =) det är iof också lite mysigt men ändå..hade ingen lust egentligen att vara hemma :P
Ska väl ta mig en liten promenix senare ikväll men först måste ja sätta mig och plugga teori, inte heller så kul på en fredags kväll hehe..
Men hoppas ni har en bra kväll iaf =)


 
mitt fredagsmys =D

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Fredagsmyset såg gott ut! :)

<3

2009-04-17 @ 20:31:44
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0