sammanfattning :P

Tjollahopp!
Nu var det ett tag sen som ja uppdaterade mig lite, men ja har haft annat för mig än att sitta vid datan :P hehe

Har haft det väldigt bra här nere i Kinna, eller ja har det väldigt bra här.
Solen har skinit på oss alla dagar och i fredags var vi som sagt i ullared och shoppad lite..det var ju jättekul =) hehe
Igår (påskafton) låg vi och slappade hela dagen..åt "sillalunch" och smaskade på påskägg hela dagen..låg ute i solen och gjorde verkligen ingenting..Grillade supergott kött gjorde vi också på kvällen och sen låg vi och slappade framför tv-n med ett glas gott vin och påskägg =)

idag har vi inte heller gjort någonting..Bara legat i solen och haft det skönt,även bränt oss lite på näsorna :P hehe och spelat kort.. jaa..det är väl så man kan sammanfatta dagen i korthet :P
Kom precis hem efter en skön promenix ute i solskenet och katta hoppade precis in i en dusch,vilket ja också ska göra sen..Sen blir det mys framför tv-n igen och nog ganska tidigt i säng eftersom imorgon ska vi till Göteborg och kolla lite på IKEA och så innan  ja sätter mig på bussen hem..
Vid halv 7 åker ja här ifrån och ser inte fram emot att jobba kan ja inte påstå..tar det hellre lugnt ett par dagar till men men :P hehe

Nej nu ska ja fortsätta me min "högskole-uppgift" igen så att den blir klar..
Hoppas ni haft en bra påskhelg =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0