onsdag

Iiiih =D nu är det inte lång tid kvar. Snart sitter ja på bussen på väg ner till Kinna och min underbara Katta!! Har precis packat klart och ja hoppas att ja fick me mig allting, har även avslutat mitt samtal me henne och ja..det ska bli så skönt att bara komma iväg nu =)
Har jobbat hela veckan och det har väl gått bra skulle ja tro, var hos min kära pappa igår och hade det mys..Bjöd in grannarna på middag,blev grillad lax med potatis =D jummie! heh

Övningskört idag och det gick väl också bra,och ja hoppas ja klarar uppkörningen senare i vår hehe..Det kommer gå bra!

Nu hoppas vi bara på sol sol och åter sol till påsk nu så kan vi sitta och njuta i solen med våra påskägg och bara ha det mys!

För snart är det påsk också hehe
 


Hoppas ni haft en bra dag, vilket ja har även om den vart kall :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0