Gillinge

Host host..
Japp det är så ja känner nu, vaknade imorse med hosta..iof så har den inte brytit ut helt men ja tror att det kommer vilket inte är roligt..men får proppa i mig c-vitamin så kanske ja klarar mig :P

Har varit en riktigt lång och spännande dag idag kan man säga.. Sov som en liten prinsessa inatt vilket ja tyckte va jätteskönt och att ja behövde. Tog en snabb dusch och en rejäl frukost för att ladda batterierna till gillingebanan som ja skulle köra idag.
Mötte upp syrran vid tekniska högskolan vid 12 och sen begav vi oss till gillinge. Väl där var det mycke folk och så.. ja var så nervös när ja satte mig i bilen att ja trodde ja skulle skita på mig :P hehe
men efter 4 timmar i bil och teorisal så lyckades ja få mitt lilla "intyg" för gillingebanan och det kändes ju bra.
Medans solen sken så åkte vi tillbaka till stan vid 5 och skulle gå på bio.
Tog en snabb middag på subway och köpte biobiljetter.Men när vi kom in i biosalongen sa dem att det var "fel" på filmen så vi kunde inte se den vilket ledde till att vi fick pengarna tillbaka och fick åka hem igen. Men innan ja åkte hem lyckades ja smita in på hm och fynda i ett par skor =) högklackade såklart hehe.. men ja tycker att dom va jättesnygga iaf.

Kom hem för inte så länge sen och fick precis en ny liten idé till mitt nya arbetsprov så kanske dags att börja skissa ner det när man ändå har det i minnet :P hehe

Hoppas ni haft en bra,solig dag =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0