4/4

Gäsp gäsp! hehe lite småtrött sådär efter en lång dag på jobbet.
Ja kan ju säga att det inte var roligt att gå till jobbet imorse när man insåg att vädret var så himla fint. inte ett enda moln på himlen och varmt redan klockan 9.. så usch och fy, det var inte kul..
satt instängd hela dagen men ja passade faktist på att smita ut på lunchen för att få lite friskluft och det var sååå skönt,bra med lite extra energi sådär mitt på dagen.
jobbade sen ända fram till 17.15 då ja gick med mina trevliga arbetskamrater och tog en "after-work-beer". vi ville att det skulle finnas något ställe som hade uteservering men det gjorde det ju tyvärr inte så det fick bli inomhus hehe.. men ja var inte med så länge för sen skulle ja hem och äta middag med familjen..det fick bli thai-mat och robinson som gällde denna kväll =) plus även lite (för mycke) godis för min del. Höll på och fixade på rummet och så hade ja en skål me godis som bara råkade ta slut hehe :P

Känner att min förkylning håller på och leker med mig, ena sekunden är det bra medans andra (som just nu) känner man sig helt slut.. har ont i halsen igen och hostar men ja, det verkar ju inte bryta ut mer så det är väl bara att stå ut antar ja..har ju gjort det i typ 4 veckor nu så ja börjar bli ganska van..

Ligger nu i sängen och bara kopplar av och kollar på Vid din sida fyran..den är faktist riktigt bra,har sett den flera gånger så kan den men ändå,rätt så mysig sådär =)
Kommer nog somna om inte allt för lång tid så dags att sluta för min del ikväll,är ju jobb imorgon också som gäller.

 

Usch det känns inte bra idag, men det är väl bara att stå ut.. "borde inte/får inte" måste försvinna nu för annars blir ja galen.. men idag var det EXTREMT så det blir dags att vända på det igen..fast kommer bli svårt när ja vet va som väntar nu framöver.. men men. le och se glad ut så borde det fungera..egentligen har du inte gjort något ovanligt eller fel,inse det!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0