20 år :D

Gud vilken kväll och dag det var igår!
Måste bara tacka alla underbara som gjorde den så lyckad =D haha

Började med att vi grillade ute och åt grillspett med sallad,bakat bröd och massa olika röror, mumms va gott det var..
Sen var det massa tilltugg också såklart ;) hehe
Men kvällen rullade på, vi sjöng sing-star för hela slanten och sen vid typ 10 så skulle vi dra.. ja fick dåra en liten krona och klämmor som ja skulle ha i håret när vi gick ut och sen fick ja även en liten väska som ja skulle ha runt halsen för att samla in pengar till min första dricka haha.. och uppdragen var att ja skulle puss/kyssa någon för att få lite pengar och ja lyckades faktist få in HELA 109 kr :D haha
Vi drog till Huset där det bjöds på skumpa och prinsesstårta, så gulliga dom var mot mig =D
Blev bjuden hela kvällen av alla haha så efter ett tag så kände ja att ja inte orkade mera så ja var väl tvungen att åka hem :P hehe
Men som sagt, det är verkligen en kväll ja kommer att komma ihåg, den var helt underbar!
Och tack igen för alla som ville komma och va där med mig, ni är verkligen BÄST!!!
ÄLSKAR ER!!

Vaknade tidigt imorse,som vanligt, alltså vid 8.. men gick inte upp förns vid 20 i 10, och då hade redan mamma ringt och väckt mig vid 9 :P
Så nu har ja haft fullt upp hela förmiddagen..
Har gjort smörgåstårta som vi ska ha ikväll, bakat muffins och såklart städat efter igår hehe
men nu är ja klar (för tillfället iaf) och sitter och njuter av sommarvärmen på balkongen, så underbart hehe
men ska va lite social me syster nu och hon ska ha så himla mycket tack och allting för att du ville hjälpa mig både idag och igår..utan dig hade det aldrig gått, då hade ja dött hehe älskar dig <3

 

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Klart jag ställer upp för min älskade syster! <3 Du är ju bäst min fina 20-åring ;)

Tack för en underbar kväll igår. Puss!

2009-04-26 @ 14:29:39
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0