work work

Sjuk och trött..Fattar egentligen inte varför ja jobbar, borde ju kanske ligga hemma och vila. för det känns som om det nästan bara blir sämre och sämre för varje dag som går. men ja vet inte.. brukar inte klaga så varför ska ja göra det nu? ;P haaha
har jobbat hela dagen och ska jobba imorron med..men dagarna går ganska fort när det är mycket människor i rörelse hehe. och idag var det ju inte så fint väder så ja flirtade in mig hos linus som skjussade hem mig, skönt att slippa gå haha..
vill egentligen hitta på något men ja orkar inte..är så trött haha.. men ja satt ju hemma och hade en super mysig kväll me lillsyrran igår, vi lagade egen Tikka masala och den blev verkligen jätte god och så,sen bakade vi bröd som vi åt nygräddade imorse och det är inte varje dag som man äter varma,nybakade bröd som sagt och det är verkligen GOTT!! det är något att rekomendera att man gör om man har tid över på morgonen..
ska nog hoppa in i en dusch innan maten,det skulle va skönt..är lite frussen såå.. så ja. det ska ja nog göra!

Krya på dig pappa och syster, för hela familjen monrin verkar sjuka nu haha.. vi får käka vitlök ;)

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Du är för söt syster! Jag ska krya på mig! :)

Du får också krya på dig stumpan! <3

2008-09-06 @ 18:40:40
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0