tisdagkväll.

Spännande spännande.. ja kan verkligen inte slita mig ifrån gossip girl nu haha. har kollat flera avsnitt idag och har bara något enstaka kvar. men ja vet inte hur många avsnitt som säsong 2 har,nån som vet??
sen kommer ja även att kolla på alla one tree hill avsnitt.. shit ja har verkligen blivit serie beroende och det är inte bra, eftersom ja borde plugga till körkortet och så :P haha men men.. lite kul måste man ju få ha och så måste man ju få drömma sig bort lite ;)

Dagen idag har ja spenderat me min data som sagt och gossip gril, sen har ja även varit i centrum som ja skrev me jossan. hittade en jättesöt "skjortklänning" som jossan tyckte att ja passade i. så den fick det bli, och ska nog ha den på lördag tror ja =)
Sen mötte ja upp mamma utanför och vi övningskörde lite. och idag gick det verkligen jättebra men ja måste börja öva på lite annat. ska kolla va som behövs, får läsa mig till lite nu känner ja. Åkte hem och lagade en jättegod kycklingpaj till familjen som för en gångs skull var uppskattad (nästan av alla iaf) haha.

Ska fortsätta kolla på mina gossip girl avsnitt nu, eller på dom/den som är kvar!
Hoppas att dagen varit bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0