morning.

God morgon!
Redan 4-e september och torsdag. snart är det helg igen fast det spelar ingen roll för mig att det är det med tanke på att ja ändå ska jobba men ändå..känns ju skönt att kunna säga att det är helg :P hehe
Fick mig en liten chock när ja vaknade imorse, eller inte när ja vaknade utan när ja gick ner och skulle ta mig en dusch. hade glömt bort att anders hade varit ute och fiskat kräftor igår kväll så när ja skulle hoppa in i duschen nere i badrummet så var den upptagen om man säger så. alla kräftor som han fick hade han ju lagt i badkaret. så där i ville ja inte sticka ner mina fötter. kände att det kunde göra lite ont om ja gjorde det så det blidde ingen dusch för min del nu..så ikväll är dom ju borta därifrån så då kan ja nog duscha haha. men det ska bli gott att äta dom där sen, hoppas bara inte att dom tar med sig alla till landet ihelgen om dom åker dit.. om dom inte gör det så gör det ingenting för då kan ja smaka hemma men annars ska ja sno en påse ;) haha
jaja..
ska snart bege mig till jobbet, okej dagis idag. "sista" dagen som ja jobbar där innan ja är anställd på CO men ja kommer ju att hoppa in då och då men som sagt.. det ska bli kul och sen ska ja gå och handla mat och övningsköra lite innan ja ska laga middag till familjen =) får se om det blir min "berömda" fisk idag.. kanske det kanske ;)
Måste springa nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0