1a september

God morgon.
Det är redan den 1a september idag. vart tar månaderna och veckorna vägen? hänger verkligen inte med här i svängarna haha. fast ibland gör det inget att tiden går fort för ju närmare december månad vi närmar oss ju mer längtar ja =) hehe
Ligger hemma idag och bara "njuter". eller ja försöker njuta så mycket som man kan göra när näsan rinner och halsen värker. men det är mysigt ändå. Ligger i min säng inlindad i mitt täcke och lyssnar på musik. Lite Eros Ramasoti får det blir. ska snart kolla på We are Marshall som Ciccie sa skulle va väldigt bra så vi får ju se.
Tänker inte gå upp ur sängen förns magen kurrar igen och så.Ska hålla mig inne hela dagen tror ja..eller nej inte hela.ska ju ev övningsköra lite med mamma idag och sen ska ja på möte på Clas Ohlson ikväll så ja måste ju gå ut. men det lockar inte kan ja säga.Fast man måste ju.
Nu ska ja fortsätta att mysa lite denna måndag och hoppas på att ja känner mig bättre snart eftersom ja ska jobba imorron!
Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0