Vänskap

Ja ska verkligen känna mig hedrad och vara belåten. Vänskap, att veta att någon annan bryr sig måste vara bland det  bästa som finns. Att veta att man alltid kan gå till nån man känner sig trygg med och bara kunna vara sig själv, det är så jävla underbart. Och ja är så otroligt lyckligt lottad. ja kanske har många "kompisar" men ja har verkligen inte många VÄNNER! och dom "få" ja nu har vet ja alltid ställer upp, stöttar mig och har hjälpt mig så enormt mycket när ja inte mått bra.
finns liksom inte ord eller meningar som kan beskriva hur glad ja är så har fått lära känna vissa av dom. för under perioder som är tuffa, det är i dom perioderna som man verkligen vet vilka som är ens vänner. och ja har hittat mina!
Tack för att ni finns och ja kommer alltid älska er..Mitt hjärta har inte plats för många men för dom som ja släpper in på mitt liv, in i mitt hjärta kommer alltid att stanna där. den saken är klar!

Så ja säger bara, TA HAND OM DINA VÄNNER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0