torsdag

torsdag igen,känns som om ja har lov faktist haha. Jobbar ju inte nu denna vecka så mycket så ja, det känns som ja har höstlov tillsammans med alla andra hehe. Men nej så är det inte :P
gårdagen blev ju inte riktigt som ja hade planerat på något sätt hehe.. Ja va hos pappa hela förmiddagen och städade där och gjorde fint. (hoppas att pappa blev glad =) ) sen åkte ja till solna c där ja mötte upp mamma för att hjälpa henne låna lite böcker till jobbet. Och det gick väl ganska gallant :P
Sen så övningskörde ja lite,runt i spånga/bromsten vart det och det gick väl bra.
och igår hann ja även med att skriva klart inbjudan till pappas fest, så den ska iväg idag har vi sagt..så att man har lite tid på sig att svara och så.. Kvällen hade ja planerat att egentligen bara va hemma och kolla tv och ta det lugnt men en viss person lyckades övertala mig till att gå me ut så ja..det fick bli en krogen runda mitt i veckan och det var riktigt trevligt faktist =), synd bara att t-banan inte gick hem när vi skulle så vi fick vänta ett tag innan vi blev hämtade :P.. Men det vasr sjukt mycke folk ute men som sagt..det var kul iaf =) kunde ju passa på när ja ändå var ledig :P
nu sitter ja och ska strax klä på mig så ska ja bege mig till solna c och kolla lite.. även gå till jobbet och skriva ut lite saker :P

Lycka till syrran idag på tentan. Ja vet att du kommer klara det =D <3


Kommentarer
Postat av: Ciccie

Tack Sötboll!

Nu är tentan gjord, och det känns så skönt att ej behöva plugga i helgen! :)

Vet inte hru det gick, kan ha gått hur som helst, var svårt. Håll tummarna bara ;)

Sthlm idag! :D Men först ska jag pass Sam.

Älskar dig!

2008-10-31 @ 06:54:57
URL: http://ciccie.blogg.se/
Postat av: en som älskar dig!

min lilla plutt, vi hade de skitkul mest på den såkallade "förfesten" ;) och ikväll ska jag få en underbar kväll med dig igen! <3 <3 <3

2008-11-01 @ 11:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0