tisdag

Oooh så va man hemma igen då.. Hemma i den stressiga vardagen bland stressiga "morgonpigga" människor i stan. Tog ju bussen hem i natt så vid halv sju stannade bussen i stockholm och det var bara dags att sätta sig på tuben hem. Har typ inte sovit något alls på bussen så ja är trött som ett svin men ja kan inte sova, eller ja kände att det var lite onödigt med tanke på att ja ska iväg vid nio igen så ja.. blev inge sovande för min del, även om min kropp verkligen skriker om det.. haha men det får den göra sen ikväll..kommer antagligen bli en tidig kväll hemma hos pappa har ja för mig.
Gårdagskvällen och dagen var super mysig me Katta. Vi ville ju verkligen passa på att göra lite saker så länge ja va där så på dagen åkte vi runt i kinna och skene och kollade lite.Fyndade två fina lycktor faktist och så. Sen handlade vi lite mat inför kvällens middag vilket bestod av lax,kyckling,bulgur och sen lite olika grönsaker, en riktigt god sallad med andra ord. Middagen spenderades framför filmen "what women wants" men fick tyvärr inte se slutet eftersom strömmen gick när det HAGLADE som tusan och gjorde vägen riktigt hal och läskig att åka på. Men innan ja åkte passade vi på att baka lite bullar med alla möjliga olika fyllninger, dels den vanliga varianten med kanel och socker, sen en med russin, en med äpple och kanel,en med bär och en med vaniljsocker och ja själv tycker att alla blev riktigt goda ^^, vi utnyttjade även tiden och gjorde havreflan också haha.
Så nu ligger ja i min säng med en kopp kaffe och en bulle (som dessvärre är mikrovärmd nu :P) och bara försöker koppla av. ska snart göra mig i ordning fast först ska ja ner och äta nån annan frukost eftersom en bulle inte mättar så.
Ska nog göra det nu faktist när ja ändå har tid =)
ha en bra tisdag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0