söndag

God morgon!
ojoj va ja har ont i fötterna efter gårdagskvällens bravader hah.. mina fötter är verkligen inte gjorde för att gå omkring i hagklackat en hel kväll men ska man va fin får man ju lida pin som man säger :P
kvällen vart lyckad tycker ja och ja tror att en viss person tyckte det va kul att va ute (äntligen) på krogen och ha det skojj :D haha. Hade huvudvärk redan innan vi gick ut men ja klarade mig igenom kvällen rätt hyffsat tycker ja.Fick iaf skjuts hem vid halv 3 vilket ja tycker va så sjukt skönt, så ja kom nog i säng vid 3 skulle ja tro. Inte allt för sent för min del =)
Nu ligger ja i sängen bak och fram och ska snart klä på mig lite för att sen gå ut en stund i det vackra vädret som är idag. Sen senare idag ska ja äntligen träffa Katta igen plus hennes pojke.Och det ska bli kul, måste ju träffas innan man kommer och våldgästar dom om två veckor ;P

Men nu är det dags att bestämma vad ja ska laga för middag så att ja kan gå och handla.
Ha en bra söndag =)

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Hoppas du o Katta får det trevligt! :)

Å det låter som gårdagskvällen var lyckad, o det är du värd systeryster!

Vi var hemma hos Pirre o drack lite (inte jag) o spelade Fussball ;) Va roligt!

Nu ska vi också ut o promenera i det vackra vädret!

Pusss! <3

2008-10-12 @ 13:32:45
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0