onsdag

Lite ändrade planer känner ja. skulle egentligen varit hemma med min kära pappa idag men så blev det inte, han blev magsjuk så ja vill inte riskera att bli det ja med :P
Gårdagen var riktigt mysig..Vart en promenad i stan och sen en mysig fika med mycket prat,alltid kul ;) Efter det åkte ja hem till pappa och åt en riktig god middag med honom, det fick bli tacos..mm mums så där mitt i veckan =) Sen hade vi en mysig kväll framför tv.n
Idag har ja vart inne i stan och promenerat lite i solskenet och hittade två nya tröjor också, så lite glad blev ja :P
Sen har ja även fått laga mat till den "lilla familjen"..så det fick bli kyckling med potatisklyftor,guacamole och tomat-mango salsa..Riktigt gott idag med..
Bokade nyss mina biljetter inför helgens färd ner till Kinna, och hälsa på Katta! Det ska bli så kul och skönt att komma bort ifrån staden ett tag. Så ja längtar verkligen.. Fast bussarna går mitt i natten vilket kanske inte alltid är så roligt men men, va ska man göra. :P
Har även fixat lite ang. pappas 50-års fest så det blir nog bra.

Nu ska ja hoppa in i en dusch, sen ska ja fylla i min visum-ansökan som måste göras NU typ :P haha..Ska inte skjuta upp det nå mer hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0