kväll

Ja tycker inte om tv-n haha. nej men ja tycker inte om hur dom lägger upp alla program och allting. allting går ju liksom samtidigt och man vet inte va man ska kolla på.. liksom (idag) så gick Idol och Roomservice samtldigt och nu går Grey´s Anatomy och Oskyldigt dömd samtidigt. man vill liksom ha två apparater bredvid varandra för att man vill se båda två haha.
Fast idag valde ja att se Roomservice och Grey´s Anatomy =) hihi det är faktist riktigt bra. Ska nog även se på Generation Fett och se va det är för någonting haha.Helt sjukt stört egentligen :P
Men nu börjar Grey´s igen så ska fortsätta kolla =)



Måste även bara säga att tack till alla er som har orkat med mig eller som orkar med mig just nu.Finns inte ens ord som kan beskriva hur mycket det betyder för mig och jag kommer aldrig kunna ersätta er den tid och kärlek som ni har gett och ger mig!
Älskar er föralltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0