fredag

Fredag igen och nu ska ja jobba i mer än en vecka i rad. ojoj hur ska det gå?? fast veckan som kommer är en tidig vecka så känns det skönt att sluta vid 4 på dagarna, dock inte fredag men ändå. så det ska bli ganska skönt..
idag blev det en lugnt hemmakväll eftersom ja har jobbat idag och är rätt seg plus att ja som sagt jobbar hela helgen och ska ut imorron,men får inte bli sen för ja måste orka söndag ;P men men vi får se hur det går med det hehe..
Övningskörde till pappa igår och det var kul men läskigt :P var ju ute på essingeleden i regn,mörker och mycke trafik..så ja..lite övning på allt möjligt fick det bli. Sen spenderade ja kvällen mysigt hos pappa med världens godaste wok som vi gjorde..mumms och den var ännu godare idag när ja åt den till lunch igen ;P men där hade vi iaf lyckats bra. hehe
Nu ska ja kolla på idol finalen sen ska ja se på gossip girl innan ja somnar.. är så spännande nu att ja vill se det hela tiden hehe.:P
Och fick äntligen iväg inbjudningarna idag så ja är väldigt stolt ^^,

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Tack för tipsen söta syster! :)

Jag tycker jag äter mest hela tiden, så det borde inte vara problemet, men man vet ju aldrig ;)

Får avvakta och se. I natt har jag sovit iaf, så jag är lite piggare idag! :)

Puss!

2008-11-05 @ 07:07:42
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0