förkyld? :S

inte förkyld igen! Ja orkar inte haha. Kändes ju som om ja nyss var det.. och det är inte kul. Har känt lite hela veckan att det har stuckit i näsan o så men trott att ja kanske slapp det..Men imorse så vaknade ja me täppt näsa och huvudvärk så det verkar som om det ville komma ändå. Men ja ska proppa i min apelsiner,citroner och te me honung för att hålla mig frisk. Får helt enkelt verkligen vila i helgen när ja är med Katta. Och det ska bli så skönt. Längtar verkligen.
Jobbat hela dagen idag på dagis och ja älskar verkligen de små barnen. Dom är så söta haha..Vissa fastnar men dom stora (som ja va me idag) 4-åringarna går mig på nerverna. framförallt när man ska äta lunch och mellis. De vägrar ju lyssna på en och man orkar inte hhaha. Man får helt enkelt sätta på sig masken och försöka göra det så bra som man kan, och kanske fungerar det.

Tror att ja ska hoppa ner i sängen strax..Sjukt trött och känner mig som sagt inte så pigg.. Så ja ska kolla på gossip girl och sen ska ja sova, så att ja orkar jobba imorron och orkar åka ner till Kinna..För man vet ju inte hur mycke man sover på bussen ner, inte så mycket skulle ja tro.. 6 timmar!! USCH haha men va gör man inte ;P
Fast det första ja ska göra nu är att hoppa in i en dusch!

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Hoppas du får det underbart nere i Kinna finaste syster! <3

Hälsa Katta så mycket från mig!

Puss Puss <3

2008-10-23 @ 23:05:04
URL: http://ciccie.blogg.se/
Postat av: Ciccie

Hoppas du får det underbart nere i Kinna finaste syster! <3

Hälsa Katta så mycket från mig!

Puss Puss <3

2008-10-23 @ 23:05:05
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0