Vaccineras,bygga,packa

Va skönt det var att få sova ut lite..eller ja hade nog kunnat sova längre om inte lillsyrran kom insmygande vid 9 till mig för att ja skulle gå upp haha.. la sig ner i min säng och bara mös, det var länge sen men som sagt..mysigt var det iaf haha..
Hade en otroligt lugn kväll igår med idol och sen filmen "och så kom Polly" på tv och sen vart det sova för min del. var verkligen skönt eftersom ja var helt slut..orkade inte göra någonting..:P

Snart bär det iväg till City akuten för att vaccineras.. AJ, ja vill inte :P haha.. men ja vill inte för det är inte skönt att ta sprutor i röven eller vart det nu är men man kanske kan få ett klistermärke när man är klar? ;P nej skojja bara..
Efter det blir det packa till mässan som gäller och det är väl inte det roligaste direkt men man måste ju ställa upp eller hur? så in till stan och vällingby hit och dit är va som står på schemat idag för min del,sen ikväll bygga mässa och sen en trevlig middag hemma.. och förhoppningsvis en lugn kväll också.

Men nu skriker dom på mig så ja måste dra.
ha en toppen dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0