orkar inte

Hur mycke ska man egentligen orka stå ut med? ja orkar inte och ja vet inte hur ja ska kunna säga det till nån eller bara få det ur mig. Det går liksom inte.
Är som en stor mur som verkligen inte går att riva, den är fast gängad låååångt ner i marken har ja märkt, eller det känns som det iaf..
Ja skulle liksom bara vilja skrika ut det så att typ alla hör (okej, egentligen inte men ändå) bara för att få bort det innifrån mig.
Gud ja skulle verkligen vilka prata med nån men varför kan ja inte göra det?
Det är som om tankarna bara simmar omkring och bildar ingenting bra utav det, bara massa jobbigt crap..
DU vet va ja pratar om och det betyder så mycket att du kan ställa upp när ja behöver få det ur mig men ändå så känns det som om ja inte kan göra det helt. vet ej varför men ja antar väl att ja är sån.
men fan.. Hela min sk mysiga kväll har gått åt fanders..blev verkligen inte som ja hade tänkt mig och ja.. kanske inte en av de bästa på länge men varje dag verkar ju inte vara som en dans på rosor direkt.
Dags att ta nya tag imorron helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Hjärtat, vad är det som händer?

Jag önskar du kunde prata med mig, blir så himla orolig för dig!

Lova att ringa om du vill prata, finns här hela tiden!

Älskar dig syster! <3

2008-11-07 @ 08:30:00
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0