sushi =)

Nu har ja äntligen fått min efter längtade sushi..Vet inte hur länge ja har gått omkring och varit sugen på sushi men aldrig tagit mig tid till att köpa det :P så idag fick det bli lunch me mamma efter jobbet (som bara varande mellan 7 o 12) vilket var mysigt. Hon var ändå i centrum satt va gjorde man inte =)
Sen åkte ja in till stan och kollade lite efter något snyggt ja kan ha när pappa fyller år, tror dock att det får bli en svart enkel klänning me pumps och snygga smycken för min del :P, men ja hittade ingen när ja va i stan och dessutom hade ja lite bråttom för ja skulle tillbaka ganska fort och möta upp mamma för att köra lite. Gick väl bra idag med och vi åkte omkring överallt för att hitta schabloner till mitt rum, men ja hittade ingen så det får bli morgondagens projekt me pappa. Då blir det även IKEA som ska bli riktigt trevligt. Älskar att gå omkring och kolla där, får så mycket inspiration av det hehe..

Ligger i sängen och kollar på Desperate housewives just nu och sen får ja väl se om ja inte somnar snart..är ganska trött men ja tror att ja ska lägga mig och läsa min bok efter detta program..känns lite tidigt att sova vid 10 så ja..ja får se vad som händer =)

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Sushi är mums-mums ju :) Alltid!

Men hur hann mamma äta lunch med dig en vardag, jobbar hon inte?

Pusss

2008-11-12 @ 11:40:54
URL: http://ciccie.blogg.se/
Postat av: Ciccie

Hej sötis!

Jag gick in på en sida, där man kan fixa stilmallar. Om du tittar på min blogg, så finns det en länk till den sidan. Kom inte ihåg vad jag döpte den till :P Men där fixade jag den iallafall :)

Hihi..

Aha, då förstår jag att hon hann.

Puss

2008-11-13 @ 18:10:40
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0