städdag

Idag har ja verkligen varit duktig tycker ja. Har hunnit med en hel del faktist om ja ska va ärlig..
Vaknade  ju tidigt eftersom anders kompis sov i rummet bredvid och snarkade som ja, ja vet inte vad, vilket gjorde att ja inte kunde sova..så ja fick inte sova ut riktigt som ja ville vilket ja tyckte var ganska så irriterande om man säger så..Men det gjorde ju så att ja kunde ägna mig till det ja skulle istället.
Började med att hämta lite kartonger och så nere på VI och sen så städade ja hela övervåningen..framförallt mitt rum som var så himla skönt. skönt att verkligen få bort allting som var i vägen och så och det blev himlans bra..öppet om man säger så :P
det tog väl typ halva dagen så vid 2 tiden mötte ja upp jossan i centrum där vi gick omkring och kollade lite, ja hittade ingenting som vanligt ;P hehe.. men sen precis när vi kom hem till jossan fick vi fnatt så vi bestämde oss för att åka till jysk och "shoppa" lite.. blev en filt och lite handdukar för min del och en hel del kuddar och sängkläder för jossans del, men nöjda blev vi iaf..
Sitter här nu på mitt rum och kollar runt på lite schabloner som ja ska göra på mitt rum..ska försöka handla svart färg imorron och måla lite fint hade ja tänkt..va kul det ska bli =)
Så nu ska ja kolla vidare på det och sen försöka enas me mamma om vart vi ska käka lunch imorron ;P heheh men men..borde väl komma på något bra snart hoppas ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0