sovmorgon?

Varför kan man inte få sova ut när man är ledig för? ja vakna liksom halv 8 och kunde inte somna om. Blir så sur på det. haha men idag kände ja för att inte gå upp på en gång så ja låg kvar till kanske 20 över. och när ja gick upp så insåg ja att lillsyrran hade försovit sig så ja fick gå ner och göra lite frukost  till henne som hon kunde ha med sig på vägen hah. kände mig verkligen som en liten mamma för tillfället men det fick gå ;)
Sen tog ja mig en egen god och stor frukost, kände att ja ville unna mig det. blev både yoghurt me jordgubbar,en ostsmörgås,juice, ägg och te. en riktig sån där "helg-frukost" för min del iaf =)
ville vara lite duktig idag med så ja hoppade in i en dusch, sen fixade ja lite i köket och så. och tänk va mycke man hinner med egentligen om man inte tar det lugnt, klockan är ju bara 11 så ja har hela dagen på mig.
nu ska ja iaf fixa Viktors present, satt uppe och fixade pappas sen igår kväll så nu är den nästan färdig.
Senare på dagen ska ja ner till dagis och fortsätta me mina schabloner sen ska vi iväg och bowla och sedan ut och äta. så ja, det kommer bli en dyr kväll idag men men.sånt är livet kanske?
nu ska ja börja med Viktors present =D hoppas den blir bra!

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Den blir säkert super ska du se ;) Han förväntar sig ingenting, så då blir han extra glad!

Puss

2008-11-28 @ 16:05:12
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0