söt

Måste bara säga att ja tycker att alla små gubbar och gummor som är ute nu när det verkligen är snökaos är så himla söta. Sprang på flera stycken idag när ja var och hämtade skylten i centrum. Att dom överhuvudtaget tar på sig kläderna och går ut är så himla sött haha.. ja vet att ja kanske är konstig men ja tycker verkligen det =)
Var som sagt inte det allra mysigaste vädret som var när ja gick ut idag men ja klarade mig både dit och hem.Ser också nu att det har börjat snöa igen.
Nu är ja nere och pysslar och donar hemma, håller på med pepparkaksbiscotti och snart kommer syrran hem så då ska vi göra pepparkakor som sagt. sen ska ja sätta på choklad och marsipan på mina punchbollar.Blir massa julbak idag känner ja men det är mysigt. =)
Ojjsan nu ringar biscottina så ja måste gå och ta ut dom =)

Kommentarer
Postat av: Sawen

Jag håller med. Gamlingar som är ute och promenerar tillsammans. Det är sånt som ger mig hopp om kärlek. =)

2008-11-24 @ 15:29:27
URL: http://sawens.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0