Love

(God) morgon. Idag känns det som tur lite bättre, kanske bara var helt utslagen eller någonting men jaja..
Måste bara säga TACK gumman för att du ringde igår och undrade hur ja mådde. Det betyder så sjukt mycket. vet inte va ja skulle gjort om du inte fanns. fan bara att vi bor så långt ifrån varandra men den tid vi har tillsammans är ju guld värd!
och du ska veta hur glad ja blev när du sa att du ville komma upp bara för att träffa mig och va me mig, kan inte beskriva det.
Du är en av dom som står mig närmast och du vet när ja inte mår bra och du GÖR något åt det, ja vet att det är lika svårt för dig som för mig men ja..ja vet inte va ja ska säga.
tack vare dig kunde ja somna me ett litet svagt leende på läpparna och se fram emot ljusare dagar. det betydde som sagt så grymt mycket att du lyfte luren och ringde!
Sen måste ja ju bara säga GRATTIS ÄLSKLING på 19-års dagen, för du fyller ju år idag. Och det är synd att ja inte kunde komma ner till dig och säga grattis men vi får ta det när du kommer hem och så. ta igen all tid som vi har missat!

Nu ska ja iväg mot jobbet och så..men det är en sak ja ska fixa innan ja går och det är att ja ska ringa mamma och säga förlåt och även smsa syrran för lite "dumma" ord igår.
Men ja måste säga att ja älskar er alla så himla mycket. Tack för att ni finns och bryr er när det är som jobbigast!

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Tur att du har sanna vänner som bryr sig om dig! Förstår om hennes samtal hjälpte, och jag är glad för att det gjorde det!

Jag har en idé. Jag tycker att du ska komma upp och bo hos mig ett tag när du har lite ledigt från jobbet. Jag tror du skulle behöva komma bort ett tag och slippa tänka på allt där hemma. Du vet att dau alltiad är välkommen hem till mig, mitt hem är ditt hem kära syster!

Älskar dig!!

2008-11-20 @ 12:12:58
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0