fuck everything

Tårarna bara rinner och rinner, verkar ju inte finnas nå slut på det som det känns nu.
Ja hatar det! FAN varför kan det inte få va bra nångång. Ja orkar inte längre, med någonting!
Vet inte hur ja ska göra me jobbet, det sätter press på mig om ja ska välja det eller ej. Orkar inte med det heller, tjafs hemma hela tiden, jämt sur.Vill bara .....
FAAAN!!
Förstår varför dom tröttnar på mig..Gnäller ju fan hela tiden också, så aa... ja pallar inte..Gör ju inget annat än sårar och förstör.
inte ens skönt att komma hem efter en jobbig dag på jobbet, nä för då är det något fel och man kan inte göra något annat än att gnälla. Shit kan ja inte bara sluta klaga och kanske sluta med allting? för det är så det känns just nu. ingen skulle ju sakna det, snarare tvärtom.
Ha,där har ja lösningen! det enda sköna,bra helt enkelt.



Kan inte du bara komma hem så att ja kan få komma bort..Vill inte och ja vet inte va ja ska göra :'( Saknar dig så sjukt mycket!!!

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Älskade, älskade syster!

När jag läser det här blir jag så orolig, det värker inom mig att läsa det här. Vad är det som händer? Snälla prata med mig!!

Jag märker ju att något inte är som det ska, och det känns som att jag inget vet pga att jag inte bor hemma hos er längre! :(

Du vet att du kan komma till mig om du vill prata älskade du! Finns alltid här! <3

Älskar dig mer än du anar, min andra hälft!

Puss/ Storasyster som är orolig

2008-11-19 @ 21:37:15
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0