Dålig dag?

Usch.. Idag är det verkligen inte en bra dag.Förutom att det regnar ute så känner ja bara att det är en sån där jobbig,pissig dag helt enkelt.
Ingenting känns bra, på jobbet gick det åt helvete,"mår" inte alls bra,ångest hit och dit och ja vill verkligen inte göra någonting.Jo typ bara gråta känns det som.
Har precis ätit lunch och nu känner ja att det inte va nå bra, helt "fel" och därför borde ja egentligen inte sitta hemma utan göra någonting annat som får mig på andra tankar men det kan ja inte, eller vill inte rättare sagt med tanke på vädret. Ska över till pappa senare,han kommer och hämtar mig för vi ska till farmor och ha det lite trevligt men ja vet inte hur trevligt ja tycker det kommer att bli men men. Man får helt enkelt försöka överleva dagen så gott som det går och försöka se det possitiva med den vilket verkligen inte är lätt. Men ja ska kämpa.
Ibland har man dagar då allting känns åt helvete och för mig är det idag så ja kan inte göra så mycket.
Ska lägga mig i sängen och se på en "love-movie" tills pappa kommer för att försöka bli på lite bättre humör.

Hoppas iaf att ni mår bättre än mig!

Btw.Dem ringde och sa att pappas present var klar idag =) hiihi en sak som är bra iaf!


Kommentarer
Postat av: Ciccie

Jag vet vad du menar med såna dagar hjärtat! Det suger!! Hoppas du mår bättre imorgon raring!

Älskar dig!

2008-11-18 @ 18:36:22
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0