6/11

Dålig uppdatering men snart är det helg igen..Gud va skönt, om man vore ledig dvs haha. Ja är ju dåra inte ledig..eller ja är ledig ifrån clas ohlsson men ja ska jobba på en mässa söndag så det blir packa och bygga på lördagen. Med andra ord så har ja en hel del att göra denna helg med. Men egentligen gör det inte så mycket,det gör ju så att tiden går fort och resan kommer närmare och närmare.Wihoo nu längtar ja verkligen. Dom på jobbet börjar till och med fråga när ja åker och så, "retas" lite me mig ;P hehe
Denna vecka har det varit jobb från fredagen tills imorron, vilket börjar kännas i kroppen..men man får ju pengar för mödan satt..;P
Skulle egentligen varit hos pappa idag, vi hade planerat att åka till ikea och shoppa lite men det blev ändrade planer så nu är ja hemma i solna iaf.. Ska väl bara ta det lugnt hade ja tänkt och kanske göra lite på mitt fotoalbum ifrån studenten som just nu är ett stillastående projekt för min del men lite kanske ja orkar göra..

Hoppas att gossip girl är klart snart så att ja kan se ett avsnitt ikväll innan ja somnar, är ju så spännande nu :D haha

Tack för att du ringde igår! det värmer och glädjer mig så sjukt mycket! Ja saknar dig mer och mer för varje dag som går och ja skulle villja att vi sågs oftare men tyvärr så går ju inte det. Men du ska veta att ja alltid tänker på dig!

Dags för en dusch kanske för att piggna till? och sen en kopp te =) Myyyysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0