Varmt..

Fy fan va varmt det är..=/ Sitter här på balkongen och pressar som vanligt, men va ska man göra om man är ledig?? =) haha Okej, man ska inte klaga att solen äntligen har tittat fram igen för det är ju så himla underbart, men jag hoppas bara att den håller i sig en vecka till iaf..eller tills nästa lördag åtminstone =D hahaha
Hade en jävla onödig lektion idag mellan halv 9 och halv 10..Och jag hade först lyckats "lura" bort den för läraren men sen kom han fram till mig igår och sa att ja var "tvungen" att komma idag för han skulle prata med mig..Och tror ni inte att fanskapet ville att jag skulle göra om sista uppgiften på provet?!? Han är helt dum i huvudet..Asså jag blev så jävla lack..Gaaah han är så himla korkad..Nationella kan inte sänka betygen så jag fattar inte vad han höll på och babblade om..Så jag gjorde den lite sådär halvt, men andra ord..Inte bättre än när vi gjorde det riktiga provet..Haha  men han kan bajsa på sig för han är störd!! Jag ska ha mitt VG bara han vill eller inte hahha..

Såå.. Om typ 2 timmar ska ja röra mig in mot stan, hade tänkt och kolla lite i affärer innan ja möter upp syrran för en bio..Det är nämligen min present ifrån henne =D Och så ska ja äntligen ta min sushi tror ja..Har inte käkat det på jätte länge och är lite sugen på det idag =)
Men det ska iaf bli riktigt mysigt..Sen ska vi ha en mysig kväll hemma, eftersom ja är ledig imorron behöver ja inte sova tidigt och ciccie börjar 10 så det är också lugnt =D

Nej shiit..Datan bränner sönder mina händer och ben så ja ska nog ställa in den nu..
Och hoppas på att Anders kommer hem nu så att vi kan åka till huvudstabadet, han gav mig det som förslag men ja sa vet inte förut men nu ångrar jag mig eftersom jag håller på att rinna bort =/
Ajja..Får se om han kommer eller ej :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0