söndag!

Har inte kunnat uppdatera vad som har hänt nu under helgen eftersom ja inte har haft tillgång till någon data :P haha Men kan göra en lite snabbis nu =)

Först kan ja ju berätta hur torsdagskvällen vart..Jag lagade ju mat till mamma,syrran och viktor och det blev så himla lyckat!! Lagade iof maten i nästan 2 timmar men jag tycker att det blev jättegott.. Gjorde räk-och avokadewraps,en räkcocktail med sparris,kycklingspett,quesadilla eller vad det heter med kyckling och en jättegod potatissallad.. Sen så hade jag bett mamma köpa en flaska vin också..Men det blev som sagt hur lyckat som helst =)..Och vi avrundade kvällen med att kolla på melodifesdtivalen uttagningen till den stora finalen...
Fredagen trodde jag att ja skulle vara ledig hela dagen men så vart det inte..Jag jobbade mellan 7 och 12..Sen åkte ja hem till pappa och spenderade resten av dagen ute i solen..Och sa hej då till pappa som skulle till turkiet i en vecka..
Kvällen tillbringade ja med ciccie och viktor..Vi tog det bara lugnt och kollade på film och drack lite öl och vin =) Nice nice..
Lördagen spenderade jag också ute i solen hela förmiddagen..Låg på altanen där det verkligen är LÄ och höll på att dö, fick ett par jättefina brännmärken på kroppen eftersom solen var ganska så stark om man säger så ;)
Vid 1 tiden så åkte vi till huddinge centrum och strosa runt lite, tyvärr fick ja inte min sushi som ja gick och tjatade om hela dagen haha ;) men men..
Vid 4 tiden så åkte vi in till tantolunden och hade picknick..Det var jättetrevligt..Vi grillade flintastek och hade potatissallad till plus grillade banan med choklad i..mumms =D
Sen åkte ja hem till huddinge igen själv, eftersom ja skulle ha lite folk över :P€
Dom kom väl vid halv 10 ungefär och då blev det lite party party.. Kollade även på melodifestivalen och ryssland vann!! Vilket inte var bra, för låten var inte ens bra såå..hhahhaa
Men ja ramlade väl i säng runt 3 ungefär och det var så sköööönt hahha, för ja va så himla trött men fick inte sova för de andra ;) hahah
I dag har ja bara legat på altanen hos pappa och solat..Och nu har ja typ precis kommit hem till solna igen..Ska väl snart äta ngt sen ska vi åka i våran nya bil och hämta morfar min..Kul att träffa honom,för det var inte igår óm man säger så =)
Sen får ja se om Jossan ville hitta på ngt med mig, annars får ja se va ja gör..
Men ja hoppas alla har haft en trevlig och lugn helg som jag har haft!!

Obs!! Nu är det bara 12 dagar kvar typ tills ja tar studenten =D! LÄNGTAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0