Söndag IGEN?

Jasså..Då var ännu en helg avklarad eller vad man ska säga.. Inte lång tid kvar nu.. Kan inte förstå att det går så fort..Man hinner inte reagera känns det som.. Har räknat ut att ja bara ska jobba en helg till på clas ohlson innan det är sommar (okej en av min helg ska ja va ledig men ändå).. Det är 4 veckor kvar..Helt sjukt!!
Och alla som säger att det ska vara massa i skolan och så de sista veckorna, jag tycker faktiskt inte att det är så om ja ska vara ärlig..Och förhoppningsvis så blir det inte så heller..
Det enda ja ser fram emot nu är att ta studenten =D Okej så är det en hel del som ska fixas, ska skicka inbjudan imorgon till släkten och så och sen så måste ja börja bestämma maten och så..Hahah jaa jaa.. Det är en hel del men det fixar sig alltid ;)

Har jobbat hela helgen..Sjukt segt..Känner min inte 100 så därför kanske det inte var så roligt, framförallt inte idag...Var jätte trött hela dagen och halsen värkte :S Men ja fick stå ut..
Fredagen var jättemysig.. Den spenderade ja först på landet under dagen med moster + barn och sen familjen.. Firade mig och kusinen min.. Så massa gottigott och grillat vart det ;).. Kom hem vid halv 8 ungefär och då gick ja och syrran till ICA kvantum i solna och hyrde film och köpte massa gott till kvällen.. Den började med att vi kollade på så ska det låta och sen talang 2008, sen hade vi hyrt good luck chuch också som vi kollade på..Och till detta hade vi ost och kex,godis,drinkar och annat mys ;D
Älskar att ha sånna dagar själv me syster min, blir inte av så jätte ofta bara hon och jag..Så ja ser fram emot bion som ska komma snart ;)

Och imorgon är det måndag igen och en inte så rolig vecka framför mig..Eller jo kanske.. Fast inte nationella provet på fredag i matte men sen ska ja åka till Dalarna med jobbet i helgen..Det ska bli kul =)

Men nu ska ja nog kolla klart på filmen på fyran och kanske hoppa i lopplådan snart..Det känns som en bra idé iaf :P

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Bion finns fortfarande kvar hjärtat! ;)
Just tell me when, and its a date!
Älskar våra kvällar jag med, o det måste göras oftare!
Pusss!

2008-05-09 @ 22:44:14
URL: http://ciccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0