runt och runt

Känns som om jag har åkt runt överallt idag haha..Vakna upp i Stuvsta, begav mig till solna, sen hem sen in till karlberg och sen hem igen och snart mot landet..Ett jävla flängande haha..
Och det är ju så varmt också att man inte orkar med så mycket, fast nu har jag landat och sitter lite halvt avkopplad på balkongen =)
Gårdagen var supermysig.. Solen sken och det blev äntligen min sushi med syrran..Vi satte oss ute i solen och smaskade på den och sen efter det var det bio som gällde..Såg "21" och den var grymt bra! Rekomenderar faktist att se den, då får man lite insikt på hur det är på riktigt i "den världen"..

Jaa..Som jag skrev nyss så ska ja till landet ihelgen..Det ska bli skönt..Få koppla av och bara "landa", inse vad som händer i mitt liv för tillfället..Sola en hel del blir det nog också och sen ska ja faktist övningsköra också =D Ska försöka få mamma att göra det med mig redan ikväll, när det inte är så varmt och så..
För ikväll är vi två ensamma där ute så det blir väl ganska lugnt tror ja..
Måste ladda batterierna inför nästa vecka..Kommer ha fullt upp varje dag!!
Måste även hitta en studentpresent till en viss kompis som springer ut på onsdag :D haha Men ja vet inte vad ja ska ge ännu..Det är ett annat problem..hhaha
Nej, nu vill ja läsa ut min bok och börja på fortsättningen =D hahah..Den är SÅ bra!!! Och så ska ja lyssna på en kille som sitter nere på gatan och spelar gittarr, det låter riktigt good alltså..ÄLSKAR när någon tar fram gittarren och spelar någonting på måfå liksom!! så det ska ja göra nu och glädja mig själv lite hehe =D

Ha en toppen helg, så skriver ja på söndag antagligen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0