Plugg :S

Jag som trodde att allt typ var över nu..Meeen jag hade fel. Nu har jag fått hur mycket som helst att göra känns det som. Eller det är tre stycken stora inkämnings-/fördjupningsuppgifter som ska va inne denna vecka och nästa plus ett prov till..Fattar inte vad lärararna tänker med, eller det är typ det dom inte gör. Man orkar inte..Man har liksom lagt av..Orkar inte!! Kan dom inte fatta det.
Hur kan man liksom få en uppgift idag och den ska va inne på måndag och den är HUR svår som helst och går VÄLDIGT mycket på betyget, det är inte schysst tycker jag..Blä för henne..
Så idag har ja bara suttit och skrivit känns det som..Inte pluggat något till provet överhuvudtaget..Måste liksom sätta/lägga mig och göra det nu, men jag kommer att somna.Fast det är på onsdag så ja MÅSTE göra det idag annars kommer ja inte hinna. imorgon räcker inte.
Gaaah ja orkar inte haha..Fast ja är "ledig" på torsdag och ska se till att ja inte har någon lektion på fredag så då kanske ja har två dagar längre helg, det skulle vara toppen..

Ajja nej, nu har ja inte tid att sitta här..Måste börja läsa den himla rättskunskapen nu.
Hörs nån gång i framtiden :P hhaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0