Ledig!

Nu var det ju ett tag sen igen som jag skrev.. Men eftersom datan uppe har kraschat får ja låna mammas eller Anders data då och då, och då tycker ja inte detta är det viktigaste att göra ;) hehe Men det ska bli ändring på det =)

Är ledig idag..SÅ himla skönt.Och inte nog med det, det är SOL och jätteskönt!! Sitter på balkongen och solar och bara kopplar av =) Underbart verkligen.. Dock så kan ja inte koppla av till 100 % eftersom ja har matte-nationella imorgon, Matte C!! =/ Not fun! hehe.. men jag tror nog ändå att det kommer att gå bra, känns som om ja kan det mesta..Eller ja vet ju inte vad som kommer att komma så ska verkligen gå igenom allting nu under dagen..
Måste fixa det allra sista i min processbok också..Sen är ja helt färdig med företaget =) SKÖÖÖNT!! Måste bara hitta pennorna som syrran har gömt ngn stans, vet inte vart hehe =P
Så har nästan suttit på balkongen hela dagen..Även fast ja är ledig idag så vaknade jag 10 över 8 och kunde inte somna om, men eftersom ja såg att det var fint väder ute så bestämde ja mig faktiskt för att gå upp då =)
Gick och klippte mig idag också, har liksom hunnit med en hel del för att bara vara halv 2 på dagen :P:) Men det är bra det...

Hmm..Nu så går solen i moln, inte så kul..Fast det gör inte så mycket..Är ganska så varmt här ute, är liksom lä :P haha
Och på lördag åker man till dalarna :P..90 års jubilemum me jobbet..Tror faktiskt att det kommer att bli grymt roligt, mina arbetskamrater är ju riktigt roliga att umgås med så ja tror att det kommer bli en lyckad helg..Bussen går redan vid 9 på lördag morgon, och sen ska man sitta på en varm buss i flera timmar..Och det skulle vara jättevarmt hela helgen men men hehe

Nu är det verkligen inte lång tid kvar!! Inte ens en månad!! Wiiiiiiiiie ska bli så skönt, men ändå tråkigt..Kommer verkligen sakna alla!!

Nej nu måste ja nog fortsätta plugga lite..Kanske fixa lite i processboken och så...Vara lite nyttig med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0